skip to main
|
skip to sidebar
mams en moeke (sonja)
woensdag 29 augustus 2007
zondag bij Casper
ik heb een tentje in elkaar gestoken en Casper vindt het reuze leuk om de binnenkant te verkennen en dan wat spelen en dan moesten moeke en mama komen slapen in de tent.
1 opmerking:
Silvie
zei
Casper vindt het nog steeds heel leuk in de tent! Bedankt!
5 september 2007 om 00:11
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2008
(1)
►
januari
(1)
▼
2007
(24)
►
november
(3)
►
oktober
(6)
►
september
(6)
▼
augustus
(9)
speelplaats bij Moeke
vervolg tent en de slapers
zondag bij Casper
tuin
tuin
keuken
wc
mams zoekt
dit is voor casper
Over mij
sonja
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
Casper vindt het nog steeds heel leuk in de tent! Bedankt!
Een reactie posten