woensdag 29 augustus 2007

zondag bij Casper



ik heb een tentje in elkaar gestoken en Casper vindt het reuze leuk om de binnenkant te verkennen en dan wat spelen en dan moesten moeke en mama komen slapen in de tent.

1 opmerking:

Silvie zei

Casper vindt het nog steeds heel leuk in de tent! Bedankt!