skip to main
|
skip to sidebar
mams en moeke (sonja)
vrijdag 24 augustus 2007
keuken
mijn nieuwe stoel ik de keuken .ik gebruik het ook aan mijn aanrecht.zo kan ik nu al zittend mijn dingen doen.
1 opmerking:
Silvie
zei
zeer mooi!
24 augustus 2007 om 12:22
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2008
(1)
►
januari
(1)
▼
2007
(24)
►
november
(3)
►
oktober
(6)
►
september
(6)
▼
augustus
(9)
speelplaats bij Moeke
vervolg tent en de slapers
zondag bij Casper
tuin
tuin
keuken
wc
mams zoekt
dit is voor casper
Over mij
sonja
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
zeer mooi!
Een reactie posten