dinsdag 14 augustus 2007

mams zoekt


dag AALST .Hoe is het daar?

heb je deze mail al ontvangen?

1 opmerking:

Silvie zei

Mail ontvangen.
Mooie tasjes en het zijn idd dezelfde als ik al heb, maar er kan NIETS meer bij in de kast. Dus voorlopig geen neiuwe tasjes meer voor Aalst.