vrijdag 31 augustus 2007

woensdag 29 augustus 2007

vervolg tent en de slapers



zondag bij Casper



ik heb een tentje in elkaar gestoken en Casper vindt het reuze leuk om de binnenkant te verkennen en dan wat spelen en dan moesten moeke en mama komen slapen in de tent.

vrijdag 24 augustus 2007

tuin


hier heb je hem in actie

tuin

in de tuin staat er nu ook een fontein.

keuken



mijn nieuwe stoel ik de keuken .ik gebruik het ook aan mijn aanrecht.zo kan ik nu al zittend mijn dingen doen.

donderdag 16 augustus 2007

wc

nu ik mijn foto's van de camera naar mijn peceke kan verplaatsen,heb ik dan ook maar het wc-brilletje voor Casper vereeuwigd.

dinsdag 14 augustus 2007

mams zoekt


dag AALST .Hoe is het daar?

heb je deze mail al ontvangen?


dit is voor casper