Mail ontvangen.Mooie tasjes en het zijn idd dezelfde als ik al heb, maar er kan NIETS meer bij in de kast. Dus voorlopig geen neiuwe tasjes meer voor Aalst.
Een reactie posten
1 opmerking:
Mail ontvangen.
Mooie tasjes en het zijn idd dezelfde als ik al heb, maar er kan NIETS meer bij in de kast. Dus voorlopig geen neiuwe tasjes meer voor Aalst.
Een reactie posten