skip to main
|
skip to sidebar
mams en moeke (sonja)
woensdag 3 oktober 2007
nog meer verjaardagsfoto's
dit waren de momenten waarop Casper een helehoop kadoo's mocht openen.
1 opmerking:
Silvie
zei
hey mams,bedankt dat je er was en bedankt voor de vele kado'tjes!
x
4 oktober 2007 om 11:55
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2008
(1)
►
januari
(1)
▼
2007
(24)
►
november
(3)
▼
oktober
(6)
salon
halloween in Koksijde op de luchtmachtbasis
bezoekje van stefanie met Elisabeth en Leonoor
verjaardag CASPER en MICHAEL
nog meer verjaardagsfoto's
verjaardag : Casper is TWEE jaar !
►
september
(6)
►
augustus
(9)
Over mij
sonja
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
hey mams,bedankt dat je er was en bedankt voor de vele kado'tjes!
x
Een reactie posten