skip to main | skip to sidebar

mams en moeke (sonja)

woensdag 3 oktober 2007

nog meer verjaardagsfoto's


dit waren de momenten waarop Casper een helehoop kadoo's mocht openen.
Gepost door sonja op 05:40

1 opmerking:

Silvie zei

hey mams,bedankt dat je er was en bedankt voor de vele kado'tjes!
x

4 oktober 2007 om 11:55

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2008 (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2007 (24)
    • ►  november (3)
    • ▼  oktober (6)
      • salon
      • halloween in Koksijde op de luchtmachtbasis
      • bezoekje van stefanie met Elisabeth en Leonoor
      • verjaardag CASPER en MICHAEL
      • nog meer verjaardagsfoto's
      • verjaardag : Casper is TWEE jaar !
    • ►  september (6)
    • ►  augustus (9)

Over mij

sonja
Mijn volledige profiel tonen