skip to main | skip to sidebar

mams en moeke (sonja)

vrijdag 19 oktober 2007

bezoekje van stefanie met Elisabeth en Leonoor






Gepost door sonja op 13:50

1 opmerking:

Silvie zei

Blij om m'n mooie (achter)nichtjes nog eens te zien!

20 oktober 2007 om 05:23

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2008 (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2007 (24)
    • ►  november (3)
    • ▼  oktober (6)
      • salon
      • halloween in Koksijde op de luchtmachtbasis
      • bezoekje van stefanie met Elisabeth en Leonoor
      • verjaardag CASPER en MICHAEL
      • nog meer verjaardagsfoto's
      • verjaardag : Casper is TWEE jaar !
    • ►  september (6)
    • ►  augustus (9)

Over mij

sonja
Mijn volledige profiel tonen