maandag 3 september 2007
school
Vandaag is het de eerste schooldag 03.09.2007.Dat is een een heel speciale dag voor mijn nichtje Elisabeth.Zij is twee jaar en half en dit is dus wel haar allereerste schooldag vandaag.ik ben nieuwsgierig hoe zij het zal maken en of ze vanavond veel zal vertellen(want dat kan ze heel goed).Succes Elisabeth.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
succes Elisabeth!
Een reactie posten