maandag 3 september 2007

casper-kat



mijn kleine poes,casper-kat, is helemaal genezen.hij is lang niet goed geweest door een vreselijke ruzie met sylvester-kat(een wilde poes die in mijn tuinhuis komt slapen)Er was sprake om zijn staartje te moeten amputeren ,maar alles is nu ok .Casper-kat heeft veel koorts gemaakt.De antibiotica spuit en de antibiotica pillen hielpen hem erdoor.Zijn evenwicht is totaal terug .Kijk maar eens op de foto wat hij allemaal kan!

2 opmerkingen:

Silvie zei

Casper is razend enthousiastom naar "poesie-mauw" te kijken!

M-Paule zei

Een poes heeft negen levens...
Nu nog 8 te gaan.