skip to main
|
skip to sidebar
mams en moeke (sonja)
woensdag 12 september 2007
center parcs
ik heb heel veel mooie momenten gehad met mijn familietje.Silvie ,Michael en Casper hebben mij uitgenodigd op centerparcs.De beelden spreken voor zich.
1 opmerking:
M-Paule
zei
onbetaalbare herinneringen...
17 september 2007 om 12:32
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2008
(1)
►
januari
(1)
▼
2007
(24)
►
november
(3)
►
oktober
(6)
▼
september
(6)
blij met...
center parcs
casper-kat
school
verjaardagen in zicht
poesjes
►
augustus
(9)
Over mij
sonja
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
onbetaalbare herinneringen...
Een reactie posten