donderdag 15 november 2007

st niklaas



Heb vandaag Casper ingeschreven om op bezoek te gaan bij de SINT !

1 opmerking:

Silvie zei

Jammer!Cas was ziek als de Sint kwam...
De vele cadeau's heeft hij indertussen toch gekregen en hij is laaiend enthousiast!
Danku Sinterklaasje!