Jammer!Cas was ziek als de Sint kwam...De vele cadeau's heeft hij indertussen toch gekregen en hij is laaiend enthousiast!Danku Sinterklaasje!
Een reactie posten
1 opmerking:
Jammer!Cas was ziek als de Sint kwam...
De vele cadeau's heeft hij indertussen toch gekregen en hij is laaiend enthousiast!
Danku Sinterklaasje!
Een reactie posten