zaterdag 3 november 2007

kapper








'k ben naar de kapper geweest en dit is het resultaat.

2 opmerkingen:

Silvie zei

Dag mams, 't is hééél mooi! Goed gekozen! X

Anoniem zei

ben het volledig met silvie mee eens zeer mooi het is jong